Fagyigyár

Fagylaltkiállítás 4.etap

tévedések márpedig vannak...

2013. február 01. - gelato4you

Csak álltam és néztem. hmmm na ezt most hogyan ? Láttam valamit de azt gondoltam, én látom rosszul és kicsit oldalra léptem. Ez a látvány fogadott:SAM_1307.JPG

innen oldalról egész szép a forma, de akkor miért láttam ezt :SAM_1308.JPG

Látják? Nem látják? Igen éppen ez az , a felét kitakarja a felső áthidaló ! ÁÁÁÁ ... biztosan azért van mert magas vagyok , nem rám lett optimalizálva a panoráma. De mégse, egy dobogón vannak a pultok , tehát megközelítőleg az átlagmagasság szintjéről pillantok le . Kedves mérnökúr , ez el van kottázva éppen a látványt áldozta be a design oltárán nemdebár?  Azt takarja el amit el kellene adni. Sajnos ez a baki nem egyedi, volt más gyártó is hasonló elgondolásokkal.

SAM_1274.JPG

SAM_1275.JPG

A másik érdekesség talán Kínának készült és elsőre fel sem tűnt. A térdmagasságban futó kínálati színt több mint megkérdőjelezhető. A gyerekeknek vagy az alacsony növésűeknek talán kényelmes de készüljünk fel az eladók nyögéseire, majd  sztrájkra és csípőprotézis beültetésére. Fagylaltot adagolni erről a magasságról?SAM_1272.JPG

Azért jöjjön egy ellenpélda is , ezt kell egy vendégnek látnia, csodálatosan ívelt zavarmentes üvegfelület. BRAVO !

SAM_1289.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://fagylaltos.blog.hu/api/trackback/id/tr15056946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása